سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

نرم افزار Sanity Donate نرم افزار کاربردی منشی تلفنی و مدیریت

نرم افزار Sanity Donate یکی از بهترین و کاربردی ترین منشی های تلفنی برای گوشی های اندروید است که قابلیت مدیریت تماس ها را دارد. از ویژگی های دیگر نرم افزار میتوان به پاسخ خودکار به تماس ها , مسدود کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته , منشی تلفنی و ضبط و پخش پیغام صوتی شما و غیره اشاره کرد

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Atom Launcher 1.4.3 برای آندروید

لانچر جدید و بسیار که دارای ۱۰ ها آیکون زیبا می باشد تصویر زمینه خیره کننده ای دارد و گوشی شما را متحول خواهد کرد اگر از محیط گوشی خود خسته شدید این لانچر را نصب و امتجان کنید قطع محیط این لانچر بسیار برای شما جذاب خواهد بود

http://dl.bistsoft.com//uploads/1391/12/Atom-Launcher/Atom-Launcher-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار chomp SMS v5.69 برای آندروید

– اگر از صندوق ورودی اس ام اس خود خسته شدید و بر روی اس ام اس های خود میخواهید نظارت بیشتری داشته باشید این برنامه را از دست ندهید ، رابط کاربری زیبا و گرافیکی دارد و صندورق پیام شما را دگرگون خواهد کرد و قابلیت پشتیبان گیری از پیامک ها وجود دارد و مهمترین ویژگی این برنامه قابلیت رمز گذاری روی اس ام اس هاست این برنامه برای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر قابل نصب می باشد

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/chomp-SMS/chomp-SMS.jpg

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

ادامه مطلب ...

Contact Clean App

 Contact-Clean-App


آیا لیست مخاطبین شما پر است از افرادی که دارای چندین لیست مشابه و همنام هستند ؟
راه چاره این مشکل استفاده از اپلیکیشن Contact Clean App می باشد که با یافتن مخاطبین همنام و ادغام کردن آنها در قالب یک مخاطب ، به شما کمک می کند تا هم لیست زیباتری داشته باشید و هم هنگام جستچو برای یافتن شماره ای خاص به سادگی این کار برایتان امکان پذیر باشد .

ادامه مطلب ...

معرفی قوم بلوچ

بر پهنه ی گسترده گیتی در محل تلاقی خاورمیانه با سرزمین عجایب (هندوستان) قومی به سر میبرد که کمتر کسی در دنیا وجود دارد که آنها را نشناسد. قدمت تاریخی این قوم و زمان استقرار آن در این منطقه محروم طبیعی، و اینکه چه چیزی بلوچ را وادار به سکونت در این مثلث خشک و خشن نموده برای کسی کاملا روشن نیست.

http://www.payambaloch.ir/pic/kooh/baloch%20ko%20(6).JPG

 بلوچ قومی از اقوام مختلف دنیا مانند عرب، افغان، ترک، کرد و ... است. وطن اصلی بلوچها، بلوچستان است که در کتابهای تاریخی قدیم بنام "مکران" یاد شده است. این نام در زمان سلطنت نادر شاه افشار به "بلوچستان" تغییر یافت.


ریشه بلوچ

درباره ریشه بلوچها اجماع نظر وجود ندارد. عمده بحث در این زمینه بر محور دو نظریه است، یکی ریشه ایرانی (آریایی) و دیگری ریشه عربی.

نظریه دوم معتقد است که ریشه بلوچها از اعراب و اعقاب حمزه، عموی پیامبر اسلام (ص) است. ولی نظریه اول برای قوم بلوچ ریشه ایرانی قائل است و نظریه دوم را فاقد مستندات تاریخی میداند.

در مورد نژاد بلوچ آنچه مورد توافق اکثر نویسندگان و جامعه شناسان است، نژاد آریایی مردم بلوچ است. به سبب موقعیت جغرافیایی منطقه، قوم بلوچ نژاد خود را به خوبی حفظ کرده است. کمسیون ملی یونسکو درباره نژاد بلوچ میگوید "بدون شک قوم بلوچ از همین اقوام آریایی جدا شده و پس از گذشتن از مناطق شمالی به جنوب آمده اند و قرابت زبان بلوچی با زبان باستانی موید این تصور است."...در ادامه مطلب کلیک کنید. ادامه مطلب ...

جستجوی گوشی سرقت شده شما با نرم افزار Find My Phone v4.7-آندروید

یا گوشی تلفن همراه خود را گم خواهید کرد ؟ آیا فکر می کنید گوشی شما به سرقت خواهد رفت؟ این ها دغدغه هایی است که ذهن شما را مشغول کرده است اما این نرم افزار یک راه حل آسان و کاربردی برای پیدا کردن گوشی شماست. اگر شما تلفن همراه خود را گم کرده اید ، آن را فقط با ارسال یک پیام متنی و دریافت پاسخ توسط نرم افزار بیابید و آدرس فعلی گوشی شما را نشان خواهد داد.
- پیدا کردن مقدار باتری باقی مانده گوشی
- مطلع شوید اگر فردی سیم کارت گوشی شما را تغییر داد
- مکان گوشی شما برروی نقشه های گوگل

راهنما :
1- نرم افزار را نصب کنید و جی پی اس خود را فعال کنید.
2- متن 'findme'را به تلفن گم شده خود ارسال کنید و شروع به ردیابی کنید.
3- متن 'ringaloud' را به تلفن خود ارسال کنید تا گوشی شما شروع به زنگ زدن به طور مداوم با صدای بلند کند.



سیستم عامل مورد نیاز : Android 2.0+ و یا بالاتر

ادامه مطلب ...

نرم افزار تسک کیلر آندروید Simple Task Killer Pro v2.2.1

به وسیله این نرم افزار قادرید برنامه های اضافی و غیر ضروری اجرا شده در موبایل آندرویدی خود که شاید به صورت معمولی بسته نمی شوند را با خیال راحت و به راحتی ببندید و با این کار باعث کاهش مصرف باتری دستگاه و افزایش حافظه موجود در دستگاه خود شوید.

ویژگی ها :
- نشانگر باتری
- نمایش حافظه آزاد
- بستن تسک ها به صورت دسته جمعی
- نمایش میزان استفاده هر یک از اپلکیشن ها از CPU



سیستم عامل مورد نیاز : Android 2.2+ و یا بالاتر

ادامه مطلب ...

نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده Wondershare Dr Fone - آی او ا

اگر به طور ناخواسته عکس ها، فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های با ارزش خود را پاک کرده اید با کمک این نرم افزار می توانید تمامی فایل های حذف شده خود را بازگردانی نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تمامی دستگاه های آی او اس اشاره کرد.



ادامه مطلب ...

هوش عاطفى و چالش هاى محیطى

براى سال هاى متمادى تصور بر این بود که ضریب هوشى(1) نماینده میزان موفقیت افراد است. در مدارس، معیار اهداى جوایز به دانش آموزان تست هوش بود و حتى بعضى از شرکت ها براى پاداش از تست هوش استفاده مى کردند، اما در دهه اخیر محققان، با تحقیقات خود دریافتند که ضریب هوشى تنها شاخص ارزیابى موفقیت یک فرد نیست. ولذا آن ها در حال حاضر مشغول تحقیق درباره هوش عاطفى، یا هوش هیجانى(2) افراد هستند. صاحب نظرانى که به بررسى و مطالعه علمى هوش عاطفى پرداختند، معتقدند، که این هوش مى تواند کاربردهاى زیادى در زندگى شغلى و خانوادگى، تعلیم و تربیت و سلامت روانى داشته باشد. از طرفى، محققان مدعى هستند که هوش عاطفى مى تواند بسیارى از مسائل و مشکلات زندگى بشر امروزى را حل و فصل نماید. هوش عاطفى، توانایى براى مدیریت اضطراب، کنترل تنش ها و انگیزه، امیدوارى و خوش بینى در مواجهه با موانع در راه رسیدن به هدف ،درک این که اطرافیان شما چه احساسى دارند و نیز مدیریت عواطف و احساسات در روابط و توانایى ترغیب و رهبرى دیگران بسیار مؤثر است.


ادامه مطلب ...