سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

مراسم جشن پیروزی انقلاب در 21 بهمن 91

کلیپ تصویر ی این مراسم همراه با آهنگ بلوچی با اجرای ذاهد داودی و نوازنندگی

درمحمد درزاده


http://s2.picofile.com/file/7650725264/20130209394.jpg


دانلود

حرف شنوی در کودکان


 آیا می خواهید فرزندتان حرف شنو باشد؟

 
http://koodakan.akairan.com/images/img/h04h28.jpg
 

اگر مجبورید یک حرف را چندین مرتبه برای فرزند پیش دبستانی خود تکرار کنید تا گوش کند، این مطلب را مطالعه  کنید. عده ای از پدر و مادرها وقتی می بینند فرزند کوچکشان به حرفهای آنها در لباس پوشیدن یا در جمع کردن وسایلش و ... توجهی نمی کند و به تماشای تلویزیون یا بازی ادامه می دهد دائم صدایش می کنند و فریاد می کشند. آنها فکر می کنند که هر چه بیشتر حرفشان را تکرار کنند ، فرزندشان سریع تر گوش می دهد. در حقیقت، قضیه بر عکس است. به طور معمول اگر قبل از انجام کاری گفته خود را 4 ، 5 یا 6 مرتبه تکرار کنید، بچه می آموزد که نباید گوش دهد.  بچه ها زرنگتر از آن هستند که ما فکرش را می کنیم. آنها ارزش زمانی که برای اولین مرتبه او را صدا می کنید و زمانی که واقعاً با او کار دارید را می دانند و احتمالاً از 5 یا 10 دقیقه اضافی استفاده کرده و به بازی خود ادامه می دهند.
اگرچه هنگامیکه بچه، خود را به نشنیدن زده و یا حرفتان را جدی نمیگیرد، بسیار ناراحت کننده است...

ادامه مطلب ...

رعایت این نکات شما را خوش صحبت می کند


شاید شما هم با دیدن عنوان این مطلب بگویید یک حرف زدن ساده که دیگر این حرف ها را ندارد اما اگر بدانید که در خیلی از کشورها برای آموختن همین 10 اصل گفت و گو انجمن دارند و کارگاه می گذارند و آن را با فرمت های مختلف، به کوچک و بزرگ یاد می دهند چه؟

اگر بدانید پشت این مهارت ها، ایده های بزرگ فلسفی است که می شود با آن ساعت ها پز روشنفکری داد چه؟ اگر بدانید خیلی از موفقیت های ریز و درشت تحصیلی و کاری و خانوادگی تان به همین مهارت داشتن در گفت و گو بستگی دارد چه؟ اگر پشت بسیاری از دلخوری هایتان از دیگران رعایت نکردن یک یا چند تا از این 10 مهارت باشد چه؟

رعایت این نکات شما را خوش صحبت می کند............

ادامه مطلب ...

شب ادراری(ناتوانی کنترل ادرار)در کودکان

عدم کنترل ادرار یکی از شایعترین علل مراجعه به روانپزشک یا متخصص کودکان می باشد.

کودکانی که به سن پنج سالگی می رسند باید توانائی نگهداری و کنترل ادرار خود را کسب کنند .حال اگر با     رسیدن به سن پنج سالگی با سطح رشدی مناسب بدون هیچ دلیل جسمی و مشکلات پزشکی  و یا مصرف  برخی  داروها ( ادرار او رها )،کنترل ادرار صورت نگیرد و این مسئله دو بار در هفته به مدت سه ماه پیاپی باشد، فرد مبتلا به اختلال بی اختیاری ادرار خواهد بود. شب ادراری ممکن است خواه عمدی و خواه غیر عمدی باشد. در واقع ترس، اضطراب، از دست دادن مهر و محبت والدین، تولد کودک دیگر، جلب نظر والدین، ترس از تنبیه و در بچه های بزرگتر مشکل در مدرسه و دوستان و در کل هیجانات مختلف در کودک مهمترین علل بیماری هستند.

وجود نشانه های نظیر مکیدن انگشت، کج خلقی، لجبازی  و سایر مشکلات رفتاری همراه با این اختلال گزارش است، زیرا عدم کنترل ادرار نیز  به نوبه’ خود بر روان کودک اثر می گذارد و سر زنش یا تنبیه از طرف والدین باعث احساس ناراحتی و ضعف شده و بر شدت عدم کنترل ادرار می افزاید، والدین باید سعی کنند با آرامش و صبر با کودکان برخورد کنند، باید از توبیخ و تنبیه کودک خودداری کرد و با این عمل او را متوجه ساخت که عدم کنترل ادرار عمل زشت و شرارت نیست بلکه نوعی بیماری است. 

محققان عقیده دارند چنانچه والدین در فهم کودک و نیازهای او بکوشند و با وی رابطه عاطفی صحیح بر قرار    کنند بیماری به سهولت درمان میشود.

 

به طور خلاصه درمان با تلفیق روشهای زیر انجام می گیرد: 

الف: تشویق کودک به بیان مشکلات خود و اصلاح رابطه کودک و اعضای خانواده.  

ب: از بین بردن جو اضطراب زا  برای کودک . 

پ: بیدار کردن کودک برای ادرار کردن در شب در فواصل معین و آشنایی کودک با آداب توالت رفتن.             

ت: دادن مایعات به مقدار کم، مخصوصا نوشیدنیهایی که در آنها کافیین وجود دارد مثل: چای، قهوه، نوشابه.      

ث: تهیه و نصب ورقه بالای تخت کودک به این منظور که شبهایی که کودک خشک بود، توسط خودش یک ستاره یا خورشید روی آن علامت زده شود و می توان به منظور تشویق یک جایزه در ازای مثلا ده ستاره به او داد.

ج: دارو درمانی هم در بهبود این اختلال موثر است، اما به هر حال موفقیت آن همراه با  موارد بالا می باشد.

           

 


sound sleep deluxe نرم افزار استراحت و خواب آندروید

دانلود نرم افزار استراحت و خواب sound sleep deluxe v2.7 برای گوشی های آندروید در دسترس شماست. این برنامه، به هنگام فعال شدن، 12 صدای طبیعی از محیط زیست موسیقی با فرکانس پایین پخش میکند که باعث ترشحاتی در مغز و احساس خواب آلودگی میشود. پس به کمک sound sleep deluxe یک خواب ساده و راحت داشته باشید. البته اگر در حالت هوشیاری کامل باشید، یعنی وسط روز، این نرم افزار هیچ تاثیری روی شما نخواهد داشت. بهترین زمان استفاده از این نرم افزار، شب و قبل از خواب می باشد.

sound sleep deluxe نرم افزار استراحت و خواب آندروید

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/d4/Sound%20Sleep%20Deluxe%20Edition%201%20_www.yekmobile.com.jpg

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تم 3DPro HD GoLauncherEx Theme آندروید

گوشی های آندروید دارای منوهای بسیار زیبا و تم فوق العاده می باشد اما با این وجود هر روز تم های جدیدتر و شیک تر و با کیفیت تر  برای این دسته گوشی ها ارائه می شود. اکنون تمی جذاب با وضوح بالای 3D در اختیار شماست که با نصب آن گوشی خود را متحول وتماشایی می کنید. تم بسیار زیبا با گرافیک 3D و طراحی حیرت انگیز که با نرم افزار 3DPro HD GoLauncherEx Theme قابل استفاده می باشند.دانلود و نرم افزار مورد نیاز در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد

دانلود نرم افزار تم 3DPro HD GoLauncherEx Theme آندروید

 

ادامه مطلب ...

مرورگر قدرتمند برای اندروید Puffin Web Browser 2.3.7536

امروز قصد معرفی یک مرورگر سریع و ایمن را برای سیستم عامل های اندرویدی داریم.مرورگر Puffin Web Browser 2.3.7536 میتوان گفت که یکی از سریع ترین و پیشرفته ترین مرورگری های اندرویدی می باشد.برنامه قابلیت مسدود سازی پنجره های بازشونده pop-up  را دارد همچنین قابلیت اجرای صفحاتی که با تکنولوژی جدید html 5 و css3 ساخته شده اند را نیز دارد و قابلیت نمایش فایل و سایتهای فلش را دارد.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ضبط خبرنگاری هوشمند Smart Voice Recorder آندروی

Smart Voice Recorder - نرم افزار ضبط خبرنگاری هوشمند مخصوص گوشی های آندروید.برای بسیاری از مشاغل ضبط صدا کاری لازم و مفید است تا بتوانند در زمانی دیگر شنیده ها را تحلیل نمایند.حال دیگر لازم به حمل وسیله اضافی برای این امر نیست چون توسط این برنامه قدرمند قادر خواهید بود صدای مورد نظر را با کیفیتی باور نکردنی ضبط و ذخیره نمائید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به کمرنگ نمودن صداهای اطراف اشاره نمود. همچنین با این برنامه قادر خواهید بود صدای عزیزان خود را با کفیتی بالا ضبط کنید و برای یادگاری ذخیره نمائید. 
دانلود نرم افزار ضبط خبرنگاری هوشمند Smart Voice Recorder آندروید

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مسدود گر تماس ها Call Blocker آندروید

Call Blocker -  برنامه ای برای مدیریت کامل بر روی تماس ها و پیام های در گوشی های آندروید است. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود که با انتخاب مخاطب, تماس ها و پیام های ارسال شده را به صورت خودکار مسدود و یا ذخیره نمائید. این نرم افزار قابلیت های دیگری چون مخفی سازی پیام های شخصی شما را نیز داراست.
دانلود نرم افزار مسدود گر تماس ها Call Blocker آندروید

 

ادامه مطلب ...