سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

دانلود کتاب راز موفقیت

نام کتاب : راز موفقیت

راز موفقیت

نویسنده : آنتونی رابینز

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 119

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,820 Kb

توضیحات : کتابی که پیش رو دارید، نسخه ای الکترونیک از کتاب راز موفقّیت نوشته ی آنتونی رابینز است. دو سال پیش به طور اتّفاقی به نسخه ای از این کتاب که با فرمت PDF در اینترنت منتشر شده بود، برخوردم و پس از مطالعة آن و به کار بستن بخشی از آن ، متوجه تغییراتی در زندگی شخصی خود شدم. همیشه به دنبال راهی برای گسترش مطالب این کتاب در میان دوستان و عزیزان خود بودم. اما از آنجا که نسخة اولیه دارای اشکالات و ایرادهای املایی و نگارشی فراوانی بود، تصمیم گرفتم تا کتاب را بر اساس دستور زبان فارسی ویرایش نموده و نسخه ای الکترونیک بر اساس استانداردهای کتاب الکترونیک ایجاد کنم. ویرایش این کتاب، توفیقی اجباری بود برای مطالعة چندبارة آن و یافتن و گرفتن درس های جدید در هر بار مطالعه! ناگفته نماند که نسخة اولیه از نظر ترکیب و جمله بندی، تقریباً بی عیب و نقص بود و بیشترینة موارد نقص در رعایت نکردن دستورات مربوط به نشانه گذاری، فاصله ها و نیم فاصله ها و نیز مشکلات نگارشی بود. در ضمن می توانید بر روی نام ها و شخصیت های نام برده در کتاب کلیک کنید و در صورت دسترسی به اینترنت، اطّلاعاتی را در مورد این اشخاص، به وسیلة لینکی که شما را به تارنمای ویکی پدیا متصّل می کند، کسب کنید

ساده ترین روش ها برای خوشبو کردن دهان

وی بد دهان در کنار پایین آوردن شخصیت اجتماعی شما می تواند نشان از بیماری های دهان و دندان مانند عفونت ها باشد. برای از بین بردن این بو باید نکاتی را رعایت کنید.

به گزارش مشرق،‌ در مواقعی که این بوی بد نشان از بیماری ها باشد باید سریعا به پزشک مراجعه کنید اما در دیگر موارد راه هایی وجود دارد که این بوی بد را از بین ببرید که در ادامه به برخی از این راه ها اشاره می کنیم.

ادامه مطلب ...

طرح درس روزانه

نام درس : علوم تجربی            پایه ی : سوم ابتدایی              تعداد فراگیران ....

روش تدریس : دستیابی مفهوم             موضوع درس : مهره داران

هدف کلی : آشنایی دانش آموزان با جانوران مهره دار.

ادامه مطلب ...